Begynn med å registere en kundekonto. Dette gjelder selv om du allerede er kunde hos oss på Yves Rocher. Du registrerer deg som om du var en ny kunde. Fyll i alle obligatoriske felt. De personlige opplysningene du oppgir vil da bli matchet med informasjon i vårt kunderegister og finne fram til ditt kundenummer.

Du oppretter en kundekonto ved å klikke på linken "opprett en kundekonto" som finnes under logoen Yves Rocher eller klikk her: https://secureorder.yves-rocher.no/control/newcustomer.

Fyll deretter i dine personlige opplysninger og e-postadressen i skjemaet. Du velger også et hemmelig passord som du bekrefter to ganger. Det eneste som gjenstår er å bekrefte at du vil opprette en kundekonto. For å gjøre det, klikker du på ”bekreft”.

Logg inn på din konto og velg rubrikken "min kundekonto".Skriv inn din nye e-postadresse/eller annet som skal endres. Endringen gjennomføres ikke før du har klikket på "bekreft". OBS: når du endrer e-postadressen så endres også innloggingsopplysningene.

Vi setter pris på at du også kontakter vår kundeservice når du endrer adresse, e-post eller annet slik at vi kan oppdatere eventuelle endringer i vårt kunderegister/ditt kundenummer http://www.yves-rocher.no/control/dynpage/~struct=infopage/~page=nycontactus_no

Gjør du en adresseendring eller annen endring på din konto ber vi deg kontakte oss via mail eller telefon slik at endringene også blir oppdatert på ditt kundenummer http://www.yves-rocher.no/control/dynpage/~struct=infopage/~page=nycontactus_no

Du kan kontakte vår kundeservice så aktiverer vi din konto igjen og eventuelt gir deg et nytt passord http://www.yves-rocher.no/control/dynpage/~struct=infopage/~page=nycontactus_no

Velg "Logg inn" som finnes oppe på siden under logoen Yves Rocher og "glemt passord". Oppgi e-postadressen så får du et nytt passord tilsendt.

Lengst oppe på siden har du en meny som heter "Abonnere på nyhetsbrev" Legg inn din e-postadresse og klikk "ok". Legg inn dine personlige opplysninger og klikk "bekrefte".

Du kan enkelt avregistrere nyhetsbrev på hjemmesiden, via dine nyhetsbrev eller klikk her

Da ber vi deg kontakte vår kundeservice, oppgi ditt navn så undersøker vi om du kan ha en annen aktiv e-postadresse.

Ditt kundenummer finner du på dine fakturaer eller på reklamene vi sender. Har du ikke ditt kundenummer kan du kontakte vår kundeservice så hjelper vi deg http://www.yves-rocher.no/control/dynpage/~struct=infopage/~page=nycontactus_no

Du trenger bla ditt kundenummer når du skal spore din bestilling https://services.yves-rocher.com/NO/, bestille via ditt skriftlige tilbud på onlineorder, verve en kunde.

For å gi beste mulig service er vi takknemmelige at du oppgir ditt kundenummer ved alle kontakter til oss.

Du har alltid 30 dagers omkostningsfri kreditt på bestillinger opptil 500,- når du handler på hjemmesiden. Bestillinger på mer enn 500,- kan kun betales med VISA eller Mastercard.

Fakturaen sendes alltid sammen med varene.

Vi tilbyr omkostningsfri kreditt og det tilkommer ikke fakturaavgifter.

Våre skriftlige tilbud tilbyr kredittid fra 30 dager og opptil tre måneder. Hvilken kreditt som gjelder angis på respektive bestillingsseddel du bestiller fra. Den kredittiden gjelder også hvis du bestiller via onlineorder

På hver bestillingseddel framgår det hvilken kredittgrense som gjelder for det aktuelle tilbudet du bestiller fra. Bestillinger over oppgitte kredittgrense sendes mot oppkrav, oppkravsgebyret betaler Yves Rocher.

Vi har tilpasset kreditten på våre posttilbud etter etterspørsel fra våre kunder. Tidligere inntraff forfallsdatoen når som helst i måneden, men som for mange ikke passet bra. Vi har derfor forenklet dette for å gjøre det lettere ved betaling og fakturaen forfaller nå alltid den siste dagen i måneden. Denne endringen av forfallsdatoen til en fast dato hver måned, betyr samtidig at kredittiden varierer noe i antall dager fra gang til gang, men du har alltid minst 30 dagers kreditt.

Nei, vil du ha en fakturakopi eller har andre spørsmål angående en faktura kan vår kundeservice hjelpe deg med det.

Trenger du en ny regning/faktura kan du kontakte vår kundeservice http://www.yves-rocher.no/control/dynpage/~struct=infopage/~page=nycontactus_no så sender vi deg dette så fort som mulig.

Trenger du kun betalingsinformasjonen for at du skal betale din faktura kan du kontakte vår kundeservice http://www.yves-rocher.no/control/dynpage/~struct=infopage/~page=nycontactus_no så sender vi informasjon på sum, fakturanr, KIDnr og vårt kontonummer.

Vårt kontonummer er 6021 07 13487

Ja, så lenge hele beløpet er betalt til forfallsdatoen som er oppført på fakturaen. Bruk samme betalingsinformasjon på delbetalingene hvis du velger å dele opp betalingen.

Skal du bestille på hjemmesiden og vil bruke verdisjekker kan du bruke 1 stk pr bestilling. Lengst ned i høyre hjørne på verdisjekkens framside er det et løpenummer du skal oppgi, og nummeret skal registreres i handlekurven i feltet "rabattkode". Klikk "ok". Beløpet blir da trukket direkte på bestillingen. Du kan bruke 1 verdisjekk pr kjøp.

Har du også en rabattkode du skal oppgi for å få en ekstra rabatt eller premie i tillegg til verdisjekker kan ikke disse kombineres. Da bør du heller bruke rabattkoden først og fremst og maile oss føre eller etter bestillingen hvis du vil at vi registrerer verdisjekken.

Skal du bestille via et posttilbud på onlineorder kan du kontakte vår kundeservice føre eller etter bestillingen, oppgi løpenummeret og valuta så registrerer vi veridsjekken. Skal du sende inn bestillingen, fyll i dine opplysninger på verdisjekkens framside og legg ved dine verdisjekker så trekkes de av totalsummen.

Skal du ringe inn bestillingen oppgir du løpenummeret på verdisjekkene så trekkes dette av på totalsummen.

Vi sender ikke månedens pakke og du velger selv når du vil handle.

Du kan ta del av rabattene både på hjemmesiden og det skriftlige tilbudet ved å gjøre seperate bestillinger som blir fakturert hver for seg.

Du kan bestille fra tilbudet via www.yves-rocher.no/onlineorder,eller via rubrikken "tilbud på postordre" som du finner lengst oppe på hjemmesiden. Oppgi kampanjekoden som tilhører tilbudet som du finner på bestillingseddelen. Kampanjekoden begynner feks med N13XXXXX. Når du har skrevet kampanjekoden og ditt kundenummer vises ordreseddelen i miniformat. Hvis du bestiller fra et skriftlig tilbud gjelder den kjøpsinformasjonen som oppgis i det aktuelle tilbudet du bestiller fra. Du behøver ikke å skape en kundekonto på nettet når du bestiller fra våre posttilbud, du oppgir kun kampanjekoden og ditt kundenummer.

Du kan ikke kombinere ulike tilbud eller bytte premier fra ulike tilbud.

Koden gjelder kun når du handler på hjemmesiden og det er i rubrikken"rabattkode" som finnes lengst nede i handlekurven koden skal legges inn. For å aktivere koden klikker du "ok", da skal premien eller rabatten som er lovet registreres omgående.

Koden gjelder kun når du handler på hjemmesiden og kan ikke kombineres med dine skriftlige tilbud.

Du kan bruke 1 rabattkode pr kjøp.

Vi setter pris på at du vil verve en ny kunde og som takk for dette kan du velge en av premiene som er presentert på vervetilbudet. Dette gjelder for våre vervinger: kunden må ha fylt 16 år (foresattes underskrift dersom personen er under 18 år), ikke ha bestilt hos oss tidligere, ikke tilhøre samme hushold som verver, minstekjøp er kr 100, vervepremien du velger sendes i velkomstpakken til den nye kunden. Du er velkommen å verve pr-e-post, brev eller at den nye kunden ringer inn sin bestilling. Kontakt gjerne vår kundeservice hvis du trenger vervetilbud.

Kontakt vår kundeservice så hjelper vi deg med dette.

Vår adresserte reklame blir forhåndstrykket en tid i forveien og derfor kan det komme 1-2 reklamer etter at du har stoppet dette.

Handler du på hjemmesiden er det fraktfritt når du handler over 150,-. Handler du under 150,- tilkommer fraktomkostninger på 55,- Yves Rocher ekspederer ikke bestillinger under 99,- etter avdrag for eventuell rabatt.

Bestiller du fra et posttilbud er fraktgrensen en annen. Hvilken fraktgrense som gjelder angis på respektive bestillingsseddel.

Koden gjelder kun når du handler på hjemmesiden og det er i rubrikken"rabattkode" som finnes lengst nede i handlekurven koden skal legges inn. For å aktivere koden klikker du "ok", da skal premien eller rabatten som er lovet registreres omgående.

Koden gjelder kun når du handler på hjemmesiden og kan ikke kombineres med dine skriftlige tilbud.

Du kan bruke 1 rabattkode pr kjøp.

Du kan ikke selv endre din bestilling og vi ber deg å kontakte kundeservice så hjelper vi deg på beste måte. http://www.yves-rocher.no/control/dynpage/~struct=infopage/~page=nycontactus_no

Oversikt over din kjøp/fakturaer finner du på samme side der du sporer din bestilling. https://services.yves-rocher.com/NO/

Nei, vil du ha en fakturakopi kan vår kundeservice hjelpe deg med det.

Dersom du mot formodning ikke skulle være fornøyd med et produkt eller angrer kjøp så kan du returnere det innen 14 dager etter at du har hentet pakken din. Varen må dog være ubrukt og returen sendes til Yves Rocher, 0061 Oslo. Vedlegg kundeservicedelen på fakturaen din og skriv om du vil bytte varen eller få pengene tilbake. Dersom du velger å få pengene tilbake betaler vi den prisen du har betalt for varen samt ekspedisjonsavgiften og frakten. Dersom du har bestilt flere varer og ikke returnerer alle så betaler vi ikke tilbake ekspedisjonsavgiften og frakten. Det er fordi ekspedisjonsavgiften og frakten i de fleste tilfellene er den samme uavhengig av hvor mange varer du har kjøpt. Ved bytte eller retur står du selv for frakt og transportrisiko. Send varen som vanlig pakke eller brev, ikke som postoppkrav eller etterkrav. Vær oppmerksom på at du ikke kan bytte våre postordreprodukter i noen av våre butikker eller omvendt.

Vi vil gjerne få sjansen til å rette opp våre feil! Har det blitt feil i din bestilling, har noe gått i stykker – ta kontakt med vår kundeservice så skal vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg. Send oss en e-post, ring eller skriv til oss. Hvis du skriver til oss; bruk da kundeservicedelen fra den aktuelle fakturaen.Yves Rocher står selvfølgelig for returportoen dersom vi har gjort feil. Ved reklamasjon av hele leveransen så erstatter vi også eventuell frakt- og ekspedisjonsomkostninger.

Normalt leverer vi pakken din innen en uke. Dersom etterspørselen etter et produkt blir mye større enn forventet, må vi vente på nye produkter fra våre fabrikker. Vi venter da med å sende pakken til alle produktene er kommet.

Er det et produkt/produkter som det er lang ventetid på, sender vi det som er inne og resten sendes fraktfritt når det kommer på lager igjen.

Du kan spore din bestilling via din kundekonto, via ordrebekreftelsen eller på hjemmesiden: lengst oppe på siden under menyen "tilbud på postordre" og "spor min bestilling". Oppgi ditt kundenummer og ditt passord som er postnummeret. Klikker du på katogorien "Distributør" kommer du direkte inn på Postens hjemmeside og du finner informasjon om sendingen din.

Du kan spore alle bestillinger som blir sendt som postpakker, dette bestemmes ut fra størrelse og vekt. Pakker som er sendt som brev kan ikke spores og synes du sendingen tar lang tid er du velkommen å kontakte vår kundeservice.

Vi har ikke butikker i Norge. Skal du utenlands er du velkommen å klikke på linken nedenfor og se hvor du finner våre butikker:
http://storelocator.yves-rocher.com/sv/

Vennligst send et mail til etablering@yves-rocher.se. Vi setter pris på at du forteller litt om deg selv og en beskrivelse av din forretningsplan.

Vi henviser dig til vårt hovedkontor i Frankrike, tel 0033-141085500

Pakken sendes til Postens nærmeste utleveringssted i forhold til der du bor. På Postens hjemmeside kan du se til hvilken Post/butikk du tilhører og hvor pakken skal sendes til.

Normalt leverer vi pakken innen en uke. Dersom etterspørselen etter et produkt blir mye større enn forventet, må vi vente på nye produkter fra våre fabrikker. Vi venter da med å sende pakken til alle produktene er kommet.

Er det et produkt/produkter som det er lang ventetid på, sender vi det som er inne og resten sendes fraktfritt når det kommer på lager igjen.

Du kan spore din bestilling via din kundekonto, via ordrebekreftelsen eller på hjemmesiden: lengst oppe på siden under menyen "tilbud på postordre" og "spor min bestilling". Oppgi ditt kundenummer og ditt passord som er postnummeret. Klikker du på katogorien "Distributør" kommer du direkte inn på Postens hjemmeside og du finner informasjon om sendingen din.

Du kan spore alle bestillinger som blir sendt som postpakker, dette bestemmes ut fra størrelse og vekt. Pakker som er sendt som brev kan ikke spores og synes du sendingen tar lang tid er du velkommen å kontakte vår kundeservice.