Vi reserverer oss mot eventuelle prisendringer som følge av økte råvarepriser, mva-justeringer, endrede valutakurser og annen statlig påvirkning som Yves Rocher ikke kontrollerer. Mva. er inkludert i alle priser.
Norsk opphavsrett gjelder. Material fra denne hjemmesiden kan ikke kopieres, modifiseres, gis ut eller distribueres uten skriftlig godkjenning fra Yves Rocher Suède.
Vi vil gjerne få mulighet til å rette opp feilen. Har det oppstått en feil i bestillingen din, har noe gått i stykker eller er det noe annet som du ikke er fornøyd med? Ta omgående kontakt med vår kundeservice, så skal vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg. Dersom du vil skrive til oss, kan du bruke kundeservicedelen fra den gjeldende fakturaen. Dersom du heller vil ringe oss eller sende oss en epost, så går det like greit. Selvfølgelig betaler Yves Rocher returfrakten dersom vi har gjort en feil. Ved reklamasjon av hele leveransen erstatter vi også frakt- og ekspedisjonsavgift.
Dersom du av en eller annen grunn ikke skulle være fornøyd med et produkt, kan du returnere det innen 14 dager etter at du har hentet pakken din. Kosmetiske produkter må være ubrukte. Legg ved kundeservicedelen på fakturaen din og oppgi om du ønsker å bytte varen eller få pengene tilbake. Velger du å få pengene tilbake, betaler vi varens pris samt frakt- og ekspedisjonsavgiften som vi debiterte deg. Dersom du har bestilt flere varer, men ikke returnerer alle, betaler vi imidlertid ikke tilbake frakt- og ekspedisjonsavgift. Dette skyldes at frakt- og ekspedisjonsavgiften i de fleste tilfeller er den samme uavhengig av hvor mange varer du har kjøpt. Ved bytte eller retur betaler du selv for returfrakt og transportrisiko. Send varen som vanlig brev eller pakke, ikke som oppkrav. Vår returadresse er Yves Rocher, 0061 OSLO.
Enkelte ganger skifter et produkt forpakning eller endrer til en bedre formel før kampanjen sendes ut til deg. Da erstatter vi det gamle produktet med det nye. Noen ganger kan også våre gaver og premier bli mer populære enn forventet, noe som kan føre til at vi blir utsolgt. Vi sender da en likeverdig eller bedre gave/premie.
Normalt leverer vi pakken din innen 2-5 arbeidsdager. Dersom etterspørselen etter et produkt blir mye større enn forventet, må vi vente på nye produkter fra våre fabrikker i Frankrike. Vi venter da med å sende pakken til alle varene har kommet.
Yves Rocher står for eventuelle fraktskader mellom vårt lager og ditt nærmeste utleveringssted. Er pakken skadet ved ankomst ber vi deg om å melde fra dette med en gang du får pakken utlevert. Da tar Posten tilbake pakken og vi sender en ny til deg. Ved retur av varer til oss står du selv for frakt og transportrisiko.
Ved adresseendring eller annen endring ber vi deg kontakte oss via mail eller telefon slik at endringene også blir oppdatert på ditt kundenummer. Det gjør det lettere for oss å yte god service.
...vil vi debitere deg kostnader for frakt, returfrakt og håndtering med 100,-
Reklamasjonsretten som følger av forbrukerkjøpsloven gir deg rett til å klage på mangler ved en vare innen en bestemt tidsfrist. I utgangspunktet har du to års reklamasjonsrett, men det er viktig at du melder ifra så snart som mulig etter at du har oppdaget mangelen. Ved eventuelle tvister som vi ikke klarer å løse, anbefaler vi at du tar kontakt med Forbrukerrådet. Vi følger alltid deres anbefalinger. Du finner deres hjemmeside på: forbrukerraadet.no
Vi leverer ikke til adresser utenfor Norge men henviser til våre utenlandske kontor. Gå gjerne inn på yves-rocher.com eller ring vår kundeservice, så forteller vi hvilke land vi finnes i.
Produktene leveres mot faktura og du har alltid 30 dagers omkostningsfri kreditt. Bestillinger på mer enn 500,- kan kun betales med VISA eller Mastercard. Vi forbeholder oss retten til å levere mot postoppkrav i følgende tilfeller: midlertidige adresser, kunder med betalingsanmerkelser og lignende. Yves Rocher betaler selvfølgelig oppkravsgebyret. Ved betaling etter forfallsdato tilkommer purregebyr og rente. Vi forbeholder oss retten til å begrense antall ubetalte fakturaer.
Dersom verdien på bestillingen er under 150,- tilkommer fraktomkostninger på 55,-. Yves Rocher ekspederer ikke bestillinger under 99,- etter eventuell fratrukket rabatt.
Hvert tilbud er unikt og kan ikke kombineres med noe annet tilbud. Vær oppmerksom på at hver ordre leveres separat. De kjøpsvilkår som eventuelt nevnes i de respektive tilbud gjelder før de vilkår som står her.
Yves Rochers tilbud gjelder kun for personer som er fylt 16 år. Dersom du er mellom 16 og 18 år, må en foresatt skrive under på bestillingen din. Du må være fylt 18 år for å kunne bestille på internett.
Det kan forekomme små nyanseforskjeller mellom de fargeprøvene som vises på skjermen/i våre trykte brosjyrer og de produktene som leveres til deg.
Vi reserverer oss for eventuelle trykk- og korrekturfeil samt digitale feil i våre tilbud.
Vi sender pakken til Postens nærmeste utleveringssted. Du har mulighet å spore din ordre online på www.yves-rocher.no
Som kunde hos Yves Rocher har du mulighet til å få tilbud fra andre samarbeidspartnere via post, sms og e-post. Dersom du ikke vil at dine opplysninger skal brukes av andre firmaer eller om du vil ha en oversikt over hvilke personopplysninger vi har lagret på deg, er du velkommen til å kontakte vår kundeservice. Personopplysningsloven finner du på datatilsynet.no
Yves Rocher er medlem av Norsk Postordreforening. Det gir deg garanti for trygg handel.