FAQ_NO

DE VANLIGSTE SPØRSMÅLENE

. Hva gjør jeg første gang jeg skal bestille? Din første bestilling? Ingen grunn til panikk! Yves Rocher har laget en guide som viser alle stegene du må følge for å handle. For å se den klikk her.

. Kan jeg betale sikkert på yves-rocher.no? Ja, alle opplysninger som berører din bestilling, og særlig online-betaling med betalingskort, er beskyttet. Hele transaksjonen skjer via en sikker forbindelse (SSL) og bankkortnummeret ditt krypteres. Du kan føle deg trygg og sikker når du handler online.

. Hvordan vet jeg hvor min pakke befinner seg? For å finne ut hvor pakken din befinner seg, kan du gå inn på internettsiden https://services.yves-rocher.com/NO/. For å identifisere deg må du oppgi ditt kundenummer og passord. (det samme som ditt postnummer).
Klikk deretter på "fortsett". Dine bestillinger kommer umiddelbart opp på skjermen. Her kan du også enkelt se om dine fakturaer er betalt.

. Hvordan oppretter jeg en ny kundekonto på siden? Det er to alternativer:
1) Du kan opprette en kundekonto allerede på åpningssiden ved å klikke på linken "opprette min kundekonto" som finnes under logoen Yves Rocher.
2) Hvis du er inne på andre sider kan du klikke på "min kundekonto" lengst opp, ovenfor menyen. Når du kommer inn til siden, klikk på linken "opprette min kundekonto".

Fyll deretter i dine personlige opplysninger og e-postadresse i skjemaet.
Du velger også et hemmelig passord som du bekrefter to ganger.
Det eneste som gjenstår er å bekrefte at du vil opprette en kundekonto. For å gjøre det, klikker du på knappen ”bekreft”.

. Hvordan endrer jeg e-postadressen min? Du kan enkelt endre e-postadressen din under rubrikken "min kundekonto" lengst opp på siden. Klikk deretter på ”min personlige informasjon”.
Du kan nå enkelt skrive inn din nye e-postadresse. Endringen gjennomføres ikke før du har trykket på "bekreft".
OBS: når du endrer e-postadressen så endres også innloggingsopplysningene.

. Hvis jeg får noen problemer underveis, hvem skal jeg kontakte? Du kan kontakte Yves Rochers Kundeservice via e-post ved å klikke på rubrikken "kontakt oss" som finnes i menyen lengst opp til høyre. Du kan også kontakte vår kundeservice på telefon 22 41 00 10 (mandag-torsdag 8.30-19.00, fredag 8.30-16.00, lørdag 10.00-14.00, søndag stengt).

. Hvor lang er leveringstiden og hva koster det? Normalt leverer vi pakken din innen 2-5 arbeidsdager. Dersom etterspørselen etter et produkt blir mye større enn forventet, må vi vente på nye produkter fra våre fabrikker. Vi venter da med å sende pakken til alle produktene er kommet.

Yves Rocher spanderer fraktomkostningen hvis du bestiller for mer enn 150,-. Hvis bestillingen din er på mindre enn 150,- så betaler du 29,90 i fraktomkostninger. For ordre under 50,- tilkommer 12,50 i ekspedisjonsavgift.