ajax error

This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry

Error reason : unknown

Yves Rocher
0
Spørsmål & svar
Vanlige spørsmål
Bestilling
Leveranse
Kundekonto
Kundenummer
Nyhetsbrev
Tilbud
Faktura/utbetalinger
Spore min bestilling

    Vanlige spørsmål

    Frakt

    Handler du på hjemmesiden er det fraktfritt når du handler over 299,-. Handler du under 299,- tilkommer fraktomkostninger på 59,- Yves Rocher ekspederer ikke bestillinger under 99,- etter avdrag for eventuell rabatt.
    Bestiller du fra et posttilbud er fraktgrensen en annen. Hvilken fraktgrense som gjelder angis på respektive bestillingsseddel.   
     

    Kan jeg spore min bestilling?

    Du kan spore din bestilling via din kundekonto, via ordrebekreftelsen eller på hjemmesiden: lengst oppe på siden under menyen "tilbud på postordre" og "spor min bestilling" . Oppgi ditt kundenummer og ditt passord som er postnummeret. Klikker du på katogorien "Distributør" kommer du direkte inn på Postens hjemmeside og du finner informasjon om sendingen din.

    Du kan spore alle bestillinger som blir sendt som postpakker, dette bestemmes ut fra størrelse og vekt. Pakker som er sendt som brev kan ikke spores og synes du sendingen tar lang tid er du velkommen å kontakte vår kundeservice.

    Jeg er ikke fornøyd med produktet jeg har kjøpt/angrer kjøp

    Dersom du mot formodning ikke skulle være fornøyd med et produkt eller angrer kjøp så kan du returnere det innen 14 dager etter at du har hentet pakken din. Returen sendes til Yves Rocher Norge C/o Logistikksenteret, 0060 OSLO. Vedlegg kundeservicedelen på fakturaen din og skriv om du vil bytte varen eller få pengene tilbake. Dersom du velger å få pengene tilbake betaler vi den prisen du har betalt for varen samt ekspedisjonsavgiften og frakten. Dersom du har bestilt flere varer og ikke returnerer alle så betaler vi ikke tilbake ekspedisjonsavgiften og frakten. Det er fordi ekspedisjonsavgiften og frakten i de fleste tilfellene er den samme uavhengig av hvor mange varer du har kjøpt. Ved bytte eller retur står du selv for frakt og transportrisiko. Send varen som vanlig pakke eller brev, ikke som postoppkrav eller etterkrav. Vær oppmerksom på at du ikke kan bytte våre postordreprodukter i noen av våre butikker eller omvendt.
     

    Hvordan endre e-postadressen min eller annet på min konto

    Vi setter pris på at du også kontakter vår kundeservice når du endrer adresse, e-post eller annet slik at vi kan oppdatere eventuelle endringer i vårt kunderegister/ditt kundenummer.

    Bestilling

    Frakt

    Handler du på hjemmesiden er det fraktfritt når du handler over 299,-. Handler du under 299,- tilkommer fraktomkostninger på 59,- Yves Rocher ekspederer ikke bestillinger under 99,- etter avdrag for eventuell rabatt.
    Bestiller du fra et posttilbud er fraktgrensen en annen. Hvilken fraktgrense som gjelder angis på respektive bestillingsseddel.   
     

    Jeg har fått en rabattkode som gir meg en ekstra rabatt eller premie>

    Koden gjelder kun når du handler på hjemmesiden og det er i rubrikken"rabattkode" som finnes lengst nede i handlekurven koden skal legges inn. For å aktivere koden klikker du "ok", da skal premien eller rabatten som er lovet registreres omgående.
     

    Kan jeg bruke rabattkoden på mitt skriftlige tilbud

    Koden gjelder kun når du handler på hjemmesiden og kan ikke kombineres med dine skriftlige tilbud.
     

    Jeg har flere rabattkoder jeg vil bruke på samme kjøp

    Du kan bruke 1 rabattkode pr kjøp.
     

    Jeg har akkurat bestilt, men vil endre noe i bestillingen

    Du kan ikke selv endre din bestilling og vi ber deg å kontakte kundeservice så hjelper vi deg på beste måte.
     

    Kan jeg på min kundekonto finne en oversikt over mine kjøp?

    Oversikt over din kjøp/fakturaer finner du på samme side der du sporer din bestilling. https://services.yves-rocher.com/NO/
         

    Kan jeg på min kundekonto se hva fakturaene inneholder?

    Nei, vil du ha en fakturakopi kan vår kundeservice hjelpe deg med det.
     

    Jeg er ikke fornøyd med produktet jeg har kjøpt/angrer kjøp

    Dersom du mot formodning ikke skulle være fornøyd med et produkt eller angrer kjøp så kan du returnere det innen 14 dager etter at du har hentet pakken din. Returen sendes til Yves Rocher Norge C/o Logistikksenteret, 0060 OSLO. Vedlegg kundeservicedelen på fakturaen din og skriv om du vil bytte varen eller få pengene tilbake. Dersom du velger å få pengene tilbake betaler vi den prisen du har betalt for varen samt ekspedisjonsavgiften og frakten. Dersom du har bestilt flere varer og ikke returnerer alle så betaler vi ikke tilbake ekspedisjonsavgiften og frakten. Det er fordi ekspedisjonsavgiften og frakten i de fleste tilfellene er den samme uavhengig av hvor mange varer du har kjøpt. Ved bytte eller retur står du selv for frakt og transportrisiko. Send varen som vanlig pakke eller brev, ikke som postoppkrav eller etterkrav. Vær oppmerksom på at du ikke kan bytte våre postordreprodukter i noen av våre butikker eller omvendt.
     

    Dere har sendt meg feil varer/noe er ødelagt

    Vi vil gjerne få sjansen til å rette opp våre feil! Har det blitt feil i din bestilling, har noe gått i stykker – ta kontakt med vår kundeservice så skal vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg. Send oss en e-post, ring eller skriv til oss. Hvis du skriver til oss; bruk da kundeservicedelen fra den aktuelle fakturaen. Yves Rocher står selvfølgelig for returportoen dersom vi har gjort feil. Ved reklamasjon av hele leveransen så erstatter vi også eventuell frakt- og ekspedisjonsomkostninger.
     
    SE ALLE

    Leveranse

    Hvor lang tid er leveringstiden?

    Normalt leverer vi pakken innen en uke. Dersom etterspørselen etter et produkt blir mye større enn forventet, må vi vente på nye produkter fra våre fabrikker. Vi venter da med å sende pakken til alle produktene er kommet. 
    Er det et produkt/produkter som det er lang ventetid på, sender vi det som er inne og resten sendes fraktfritt når det kommer på lager igjen.
     

    Hvor sender dere mine pakker?

    For å gjøre det så enkelt som mulig for deg å hente pakken din, velger Yves Rocher det utleveringsstedet som ligger nærmest ditt bosted. Utleveringsstedet kan være Posten, bensinstasjoner eller butikker som har åpent sent på kvelden og i helger. Om mulig leverer vi pakken din direkte i postkassen din.

    Kan jeg spore min bestilling?

    Du kan spore din bestilling via din kundekonto, via ordrebekreftelsen eller på hjemmesiden: lengst oppe på siden under menyen "tilbud på postordre" og  "spor min bestilling". Oppgi ditt kundenummer og ditt passord som er postnummeret. Klikker du på katogorien "Distributør" kommer du direkte inn på Postens hjemmeside og du finner informasjon om sendingen din.
    Du kan spore alle bestillinger som blir sendt som postpakker, dette bestemmes ut fra størrelse og vekt. Pakker som er sendt som brev kan ikke spores og synes du sendingen tar lang tid er du velkommen å kontakte vår kundeservice. 
     

    Kundekonto

    Jeg vil handle på hjemmesiden, men er allerede kunde

    Begynn med å registere en kundekonto. Dette gjelder selv om du allerede er kunde hos oss på Yves Rocher. Du registrerer deg som om du var en ny kunde. Fyll i alle obligatoriske felt. De personlige opplysningene du oppgir vil da bli matchet med informasjon i vårt kunderegister og finne fram til ditt kundenummer.

    Hvordan opprette en kundekonto

    Du oppretter en kundekonto ved å klikke på linken "opprett en kundekonto" som finnes under logoen Yves Rocher eller klikk her: https://www.yves-rocher.no/register.

    Fyll deretter i dine personlige opplysninger og e-postadressen i skjemaet. Du velger også et hemmelig passord som du bekrefter to ganger. Det eneste som gjenstår er å bekrefte at du vil opprette en kundekonto. For å gjøre det, klikker du på ”bekreft”.

    Hvordan endre e-postadressen min eller annet på min konto

    Vi setter pris på at du også kontakter vår kundeservice når du endrer adresse, e-post eller annet slik at vi kan oppdatere eventuelle endringer i vårt kunderegister/ditt kundenummer.

    Jeg har flyttet og har endret adressen på kundekontoen min

    Gjør du en adresseendring eller annen endring på din konto ber vi deg kontakte oss via mail eller telefon slik at endringene også blir oppdatert på ditt kundenummer.

    Jeg har forsøkt logge meg inn mange ganger uten å lykkes og nå får jeg en melding om at min kundekonto er deaktivert

    Du kan kontakte vår kundeservice så aktiverer vi din konto igjen og eventuelt gir deg et nytt passord

    Jeg har glemt passordet til kundekontoen

    Velg "Logg inn" som finnes oppe på siden under logoen Yves Rocher og "glemt passord". Oppgi e-postadressen så får du et nytt passord tilsendt
    SE ALLE

    Kundenummer

    Hvor finner jeg mitt kundenummer?

    Ditt kundenummer finner du på dine fakturaer eller på reklamene vi sender. Har du ikke ditt kundenummer kan du kontakte vår kundeservice så hjelper vi deg.

    Når trenger jeg mitt kundenummer?

    Du trenger bla ditt kundenummer når du skal spore din bestilling

    bestille via ditt skriftlige tilbud på onlineorder, verve en kunde.

    For å gi beste mulig service er vi takknemmelige at du oppgir ditt kundenummer ved alle kontakter til oss.

    Nyhetsbrev

    Hvordan registrerer jeg meg for nyhetsbrev?

    Lengst oppe på siden har du en meny som heter "Abonnere på nyhetsbrev" Legg inn din e-postadresse og klikk "ok". Legg inn dine personlige opplysninger og klikk "bekrefte".

    Hvordan avregistrerer jeg meg for nyhetsbrev?

    Du kan enkelt avregistrere nyhetsbrev på hjemmesiden, via dine nyhetsbrev eller klikk her

    Jeg har avsluttet nyhetsbrev, men de fortsetter å komme

    Da ber vi deg kontakte vår kundeservice, oppgi ditt navn så undersøker vi om du kan ha en annen aktiv e-postadresse.

    Tilbud

    Sender dere månedens pakke?

    Vi sender ikke månedens pakke og du velger selv når du vil handle.

    Jeg vil handle på hjemmesiden, men har også fått et posttilbud som jeg vil handle fra

    Du kan ta del av rabattene både på hjemmesiden og det skriftlige tilbudet ved å gjøre seperate bestillinger som blir fakturert hver for seg.
     

    Jeg har fått et posttilbud, men finner ikke dette på hjemmesiden

    Du kan bestille fra tilbudet via www.yves-rocher.no/onlineorder,eller via rubrikken "tilbud på postordre" som du finner lengst oppe på hjemmesiden. Oppgi kampanjekoden som tilhører tilbudet som du finner på bestillingseddelen. Kampanjekoden begynner feks med N13XXXXX. Når du har skrevet kampanjekoden og ditt kundenummer vises ordreseddelen i miniformat. Hvis du bestiller fra et skriftlig tilbud gjelder den kjøpsinformasjonen som oppgis i det aktuelle tilbudet du bestiller fra. Du behøver ikke å skape en kundekonto på nettet når du bestiller fra våre posttilbud, du oppgir kun kampanjekoden og ditt kundenummer.
     

    Jeg ønsker ikke å få adressert postreklame fra dere

    Kontakt vår kundeservice så hjelper vi deg med dette.
     

    Jeg har bedt dere å stoppe postreklamen, men den fortsetter å komme

    Vår adresserte reklame blir forhåndstrykket en tid i forveien og derfor kan det komme 1-2 reklamer etter at du har stoppet dette.
     

    Kan jeg bruke rabattkoden på mitt skriftlige tilbud?

    Koden gjelder kun når du handler på hjemmesiden og kan ikke kombineres med dine skriftlige tilbud.
     

    JEG HAR SETT EN PREMIE PÅ ET ANNET TILBUD SOM JEG VIL HA MED PÅ MIN BESTILLING-KAN JEG BYTTE PREMIEN?

    Du kan ikke kombinere ulike tilbud eller bytte premier fra ulike tilbud.

    JEG HAR FÅTT EN RABATTKODE SOM GIR MEG EN EKSTRA RABATT ELLER PREMIE

    Koden gjelder kun når du handler på hjemmesiden og det er i rubrikken"rabattkode" som finnes lengst nede i handlekurven koden skal legges inn. For å aktivere koden klikker du "ok", da skal premien eller rabatten som er lovet registreres omgående.

    JEG HAR FLERE RABATTKODER JEG VIL BRUKE PÅ SAMME KJØP

    Du kan bruke 1 rabattkode pr kjøp.
    SE ALLE

    Faktura/utbetalinger

    FAKTURA

    Produktene leveres mot faktura og du har alltid 30 dagers omkostningsfri kreditt. Bestillinger på mer enn 500,- kan kun betales med VISA eller Mastercard. Vi forbeholder oss retten til å levere mot postoppkrav i følgende tilfeller: midlertidige adresser, kunder med betalingsanmerkelser og lignende. Yves Rocher betaler selvfølgelig oppkravgebyret. Ved betaling etter forfallsdato tilkommer purregebyr og rente. Vi forbeholder oss retten til å begrense antall ubetalte fakturaer.

    BETALINGSKORT

    Kortbetalinger håndteres av vår betalingspartner Paynova.

    Overføringer mellom kunde og Yves Rocher, og mellom Yves Rocher og Paynova, skjer med sikker teknologi (SSL / HTTPS). Kortselskapets ansvar for uautorisert bruk av kortet gjelder. Ditt kortnummer og din personlige informasjon er beskyttet av Paynova og vil ikke bli utlevert til tredjepart. Kortnummer lagres aldri hos Paynova.

    For ytterligere informasjon om Paynova klikk her.

     

     

    Spore min bestilling

    Kan jeg spore min bestilling?

    Du kan spore din bestilling via din kundekonto, via ordrebekreftelsen eller på hjemmesiden: lengst oppe på siden under menyen "tilbud på postordre" og "spor min bestilling" . Oppgi ditt kundenummer og ditt passord som er postnummeret. Klikker du på katogorien "Distributør" kommer du direkte inn på Postens hjemmeside og du finner informasjon om sendingen din.

    Du kan spore alle bestillinger som blir sendt som postpakker, dette bestemmes ut fra størrelse og vekt. Pakker som er sendt som brev kan ikke spores og synes du sendingen tar lang tid er du velkommen å kontakte vår kundeservice.
Updated on 14/02/2023
Produktet er lagt til i din ønskeliste.Se min ønskeliste.