20% RABATT på hele kjøpet ditt! Oppgi rabattkoden AUG20 i handlekurven t.o.m. 8/8.  Gjelder ikke skjønnhetskupp eller sett.
Akkurat nå FRI FRAKT!
Yves Rocher
0

BESTILLING

Frakt
Handler du på hjemmesiden er det fraktfritt når du handler over 299,-. Handler du under 299,- tilkommer fraktomkostninger på 55,- Yves Rocher ekspederer ikke bestillinger under 99,- etter avdrag for eventuell rabatt.
Bestiller du fra et posttilbud er fraktgrensen en annen. Hvilken fraktgrense som gjelder angis på respektive bestillingsseddel.   
 
Jeg har fått en rabattkode som gir meg en ekstra rabatt eller premie>
Koden gjelder kun når du handler på hjemmesiden og det er i rubrikken"rabattkode" som finnes lengst nede i handlekurven koden skal legges inn. For å aktivere koden klikker du "ok", da skal premien eller rabatten som er lovet registreres omgående.
 
Kan jeg bruke rabattkoden på mitt skriftlige tilbud
Koden gjelder kun når du handler på hjemmesiden og kan ikke kombineres med dine skriftlige tilbud.
 
Jeg har flere rabattkoder jeg vil bruke på samme kjøp
Du kan bruke 1 rabattkode pr kjøp.
 
Jeg har akkurat bestilt, men vil endre noe i bestillingen
Du kan ikke selv endre din bestilling og vi ber deg å kontakte kundeservice så hjelper vi deg på beste måte.
 
Kan jeg på min kundekonto finne en oversikt over mine kjøp?
Oversikt over din kjøp/fakturaer finner du på samme side der du sporer din bestilling. https://services.yves-rocher.com/NO/
                                           
Kan jeg på min kundekonto se hva fakturaene inneholder?
Nei, vil du ha en fakturakopi kan vår kundeservice hjelpe deg med det.
 
Jeg er ikke fornøyd med produktet jeg har kjøpt/angrer kjøp
Dersom du mot formodning ikke skulle være fornøyd med et produkt eller angrer kjøp så kan du returnere det innen 14 dager etter at du har hentet pakken din. Varen må dog være ubrukt og returen sendes til Yves Rocher Norge C/o Logistikksenteret, 0060 OSLO. Vedlegg kundeservicedelen på fakturaen din og skriv om du vil bytte varen eller få pengene tilbake. Dersom du velger å få pengene tilbake betaler vi den prisen du har betalt for varen samt ekspedisjonsavgiften og frakten. Dersom du har bestilt flere varer og ikke returnerer alle så betaler vi ikke tilbake ekspedisjonsavgiften og frakten. Det er fordi ekspedisjonsavgiften og frakten i de fleste tilfellene er den samme uavhengig av hvor mange varer du har kjøpt. Ved bytte eller retur står du selv for frakt og transportrisiko. Send varen som vanlig pakke eller brev, ikke som postoppkrav eller etterkrav. Vær oppmerksom på at du ikke kan bytte våre postordreprodukter i noen av våre butikker eller omvendt.
 
Dere har sendt meg feil varer/noe er ødelagt
Vi vil gjerne få sjansen til å rette opp våre feil! Har det blitt feil i din bestilling, har noe gått i stykker – ta kontakt med vår kundeservice så skal vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg. Send oss en e-post, ring eller skriv til oss. Hvis du skriver til oss; bruk da kundeservicedelen fra den aktuelle fakturaen. Yves Rocher står selvfølgelig for returportoen dersom vi har gjort feil. Ved reklamasjon av hele leveransen så erstatter vi også eventuell frakt- og ekspedisjonsomkostninger.